•  ONE5907 copy

Gustul din copilarie

De la preluarea companiei Avicarvil, principalul scop a fost construirea unui brand puternic pe piata romaneasca concentrat in jurulconceptului de pui natural, crescut in mod traditional. Sloganul nostrum este “Gustul din copilarie” , slogan ce ne duce in mod direct cu gandul la puiul de casa crescut in mod traditional in gospodariile individuale, cu ale carui gust si savoare nu poate rivaliza nimic . 

 

Fiind constienti de pericolele industrializarii in acest domeniu distinct, ca si in toata industria alimentara moderna vizavi de perceptia consumatorului asupra produselor alimentare vs oferta déjà existenta in piata, noi am ales sa promovam un altfel de produs, un produs de nisa, un pui traditional crescut, asemenea  celui de casa, ce ne duce cu gandul la copilarie, cand toate sau majoritatea produselor nu erau rezultatul unei productii industriale .

 

In procesul de crestere sunt folosite numai furaje :

 

- fara hormoni de crestere

- fara faina proteica de origine animala

- fara aditivi alimentari

- fara antibiotice

 

Desi  industrializarea presupune o maximizare a castigului pe baza performantelor in cresterea puilor, noi am ales calea unei cresteri   naturale, fara a fi fortata sau stimulate prin metode artificiale,  aducand in fata consumatorului un produs natural si, cel mai important, SANATOS.